top of page

#

3

Bölöni Olga

Brand Group Manager

Yettel Magyarország Zrt.

Bölöni Olga 2019 májusában Marketing Communication Managerként érkezett a Telenorhoz és egészen 2022 májusáig integrált kommunikációs kampányok fejlesztésével foglalkozott a lakossági mobil és otthoni szolgáltatások területén (termék, illetve platformbevezető kampányok, vagy a Covid időszakra adott rapid reagálású „Itt vagyunk egymásnak” kampány). A márkaváltást követően, 2022 júniusától a Brand Management Group csapat vezetőjeként felel a Yettel márka menedzsmentjéért.


Aktív szerepet játszott a Telenor rebrandingjében, mely egyszerre volt a csapat számára kihívás és izgalmas lehetőség. Kiemelkedő eredménynek tartja, hogy a Yettel márkaismertsége már igen rövid időtávon felülmúlta az előzetes kalkulációkat, ami jó alapot adhat a további építkezéshez. A 2021. évi karácsonyi kampányidőszakhoz kapcsolódó, erős társadalmi érzékenységű és számos szakmai elismeréssel díjazott „Mondd te is többet: Itt vagyok – A kis gyufaárus lány története” márkaaktiváció az ő nevéhez is kötődik. Az új márka életében az eddigi legnagyobb szabású aktivitás, a Yettel Stage koordinációjáért felelős, amely egy nyáron indult új zenei platform a hazai piacon.

bottom of page