#
1
Barna Péter
Szegmenskommunikációs-vezető
Magyar Telekom
Barna Péter 5 éve dolgozik a Telekomnál. Az első két évben a Flip teljeskörű márkaépítése volt a feladata, majd 2019 végétől a youth-szegmens kommunikációs vezetőjévé nevezték ki, hogy csapatával új alapokra helyezve építsék Európa legértékesebb telekommunikációs brandjét a fiatal generációk irányába. Holisztikus látásmódja bátor, kísérletező szemlélettel párosul.
Hozzá kötődik a brand egyik legjelentősebb platformja, a Telekom Kraft, melynek fő célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a fiatalokra, lehetőségeket adjon nekik arra, hogy hatással tudjanak lenni a világra. A Kraft egyik legsikeresebb projektje egy közösségi hely Debrecenben, amely a fiatalok digitális fejlődését, kísérletezését szolgálja. A platform keretein belül fejlesztettek már közösen mobil ajánlatot is a fiatalokkal, a Kraft Kreátor Program pedig videós tartalomgyártóknak segít abban, hogy a szenvedélyükből hivatás legyen.
Kreatív kampányait mind a hazai, mind a nemzetközi porondon díjazzák, „Digitális Óra” kampányával az IPRA Golden World Award Arany díját nyerte el.