#
37
Besznyák György
szenior marketing szakértő
Szerencsejatek Zrt.
Besznyák György a Szerencsejáték Zrt.-nél töltött, igazán figyelemre méltó 17 éve alatt több mint 6 márkán, illetve számos kampányon és kreatívkoncepción dolgozott, jelenleg – többek között – a cég zászlóshajó-termékének és egyben legrégebbi számsorsjátékának, az idén 65 éves Ötöslottónak image- és főnyeremény-kommunikációján. A pandémiára reagáló, a digitális lottózást széles körben népszerűsítő kampány kidolgozásában szintén kiemelt szerepet vállalt, amelynek hatására a Társaság digitális csatornákból származó árbevétele magasabb szinten stabilizálódott az elmúlt időszakban. Az ő közreműködésével valósult meg az Ötöslottó „Élj a lehetőséggel!” kampánya, amely 2021-ben a Muse Creative Awardon Platinum, míg a Hipnózison Ezüst díjban részesült.