#
28
Bogár Tünde
Senior Brand Manager
FÁÜ Zrt.
Bogár Tünde piackutató elemzőként kezdte karrierjét a Nielsennél, mielőtt átült a Storckhoz másfél évre export brand managernek. Innen ment át a Reckitt Benckiser "hygiene home" termékekkel foglalkozó divíziójához, ahol két évet töltött el. A Reckitt kötelékében Bogár Tünde tető alá hozta a "Nincs tisztább a gyermeki örömnél" kampányt a Vanish számára, amelyet bronz díjjal jutalmazott az Effie zsűrije. Egy évvel később átigazolt a FÁÜ Zrt.-hez, ahol a Cheetos és Lay's márkák kerültek a hatáskörébe. Itt megkapta előléptetését, így a karrierje kezdetétől számítva három beosztási szint meglépésével elérte a senior brand manager pozíciót, amelyben ma is tevékenykedik. Munkájának mércéje a nettó bevétel és a piaci részesedés, amelyeket tekintve a legutolsó üzleti év a KPI-ok felülteljesítésével zárult.