top of page

#

10

Dankó Áron

Regionális Márkamenedzser, Kelet-Közép-Európa

Globus Konzervipari Zrt.

Dankó Áron csatlakozása a Globus Konzervipari Zrt.-hez egyszerre vonta magával a cég marketing kultúrájának újjáélesztését is. A 2017-ben márkamenedzserként, majd két évvel később már regionális márkamenedzserként dolgozó Áron 19 országot fed le munkája során – beleértve természetes Magyarországot is. Idehaza a Globus zöldségkonzervek évről évre nagyobb népszerűségnek örvendenek az eladási számokat tekintve. A cég egységesített márkakommunikációja és új, marketinges iránya nem csupán az árbevétel, hanem a márkaismertség alapján is több mint gyümölcsöző döntésnek bizonyult. Az olyan bevezető kampányt látva, mint amilyen a Globus Vital kiterjesztett valóságú nyereményjátéka is volt, kíváncsian várjuk az újabb, meglepő megoldásokat a márkával kapcsolatban.

bottom of page