#
27
Olvasztó Dóra
Digital Brand Executive HU/GR/BG
Royal Canin (Mars Petcare)
Olvasztó Dóra átfogó szakmai ismereteit széleskörű tapasztalatának köszönheti. A Mars Inc. csoportjához tartozó Royal Caninhez 2015-ben csatlakozott. Először trade marketing specialistként tevékenykedett, majd digital & trade marketing specialist lett belőle, jelenlegi titulusa pedig brand executive. A magyar mellett a görög és a bolgár piac is alá tartozik. Kreatív innováció szempontjából 2021 volt Olvasztó Dóra számára a legmozgalmasabb év. Munkája nyomán elindult a My Royal Canin digitális platformja hűségprogrammal, állat- és gazdiadatbázissal, amely mind elérés, mind konverzió tekintetében felülteljesítette a célokat. Szintén abban az évben vezényelte le a folyamatos élő bejelentkezést az Európa Kutyakiállítás Budapestről, amely ismét csak felülteljesített a stream elérését, nézőszámát, és a közreműködő influencer, Stohl András elérését illetően. 2021-ben indult el a Royal Canin kölyökmacska- és kölyökkutya-kezdőcsomagja friss gazdiknak - mondanunk sem kell, az eladások itt is a vártnál jobb számokat hoztak.