Új, tematikus listák
A 2022-es pilot projektet követően 2023-ban bővül a Signature listák köre, szakma- illetve szektorspecifikus tematikus listákkal, melyek segítik az összehasonlíthatóság és az esélyegyenlőség elvét, valamint szélesítik az elismerésre méltó szakemberek körét.
Signature Brand
Szakmaspecifikus tematikus lista márkamenedzsereknek.
Ezalatt értjük azon márkamenedzsereket, akik szektortól függetlenül egy vállalat termékeit, szolgáltatásait menedzselik, vagyis a legalkalmasabb marketingeszközök segítségével elősegítik ezen termékek vagy szolgáltatások sikeresebb értékesítését.
Szakmai és médiapartner
Signature Trade
Szakmaspecifikus tematikus lista trade marketing menedzsereknek.
Fentiekhez képest értjük a terület alatt azon trade marketing szakembereket, akik szektortól függetlenül munkájuk során nem közvetlenül kizárólag a fogyasztóra, hanem a kereskedőre is fókuszálva segítik elő a termékek vagy szolgáltatások értékesítését.
Ezen belül is teszik ezt általában kiemelt vevőkkel (pl. nagykereskedőkkel) való összehangolt stratégiai együttműködés során, melynek célja a fogyasztói igények minél jobb kielégítése, a fogyasztói elégedettség, végső soron a márkahűség fokozása.
Szakmai és médiapartner
Signature PR
Szakmaspecifikus tematikus lista vállalati és ügynökségi kommunikációs szakembereknek.
Ezalatt értjük azon kommunikációs szakembereket (vállalati és ügynökségi szakembereket egyaránt), akik szektortól függetlenül egy vállalat vagy annak termékeinek, szolgáltatásainak megítélését, jó hírnevének, arculatának kialakítását végzik.
A Signature 40 főlistára azonban csak vállalati szakemberek kerülhetnek.
Szakmai partner
Signature Telco
Szektorspecifikus tematikus lista telekommunikációs szakembereknek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium a telekommunikációs szektor, mint állandó munkahely megléte.
Szakmai és médiapartner
Signature Pharma
Szektorspecifikus tematikus lista a pharma szektor szakembereinek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium a gyógyszergyártói, forgalmazói vagy keresekedelmi szektor, mint állandó munkahely megléte.
Szakmai partner
Signature FMCG
Szektorspecifikus tematikus lista az FMCG szektor szakembereinek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium a napi fogyasztási cikkeket gyártó, forgalmazó vagy azok keresekedelmét lebonyolító munkáltató vállalat, mint állandó munkahely megléte.
Szakmai és médiapartner
Signature Hungary
Szektorspecifikus tematikus lista a magyar tulajdonú márkákon dolgozó szakembereknek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium, hogy a munkáltató vállalat legalább 51%-ban magyar tulajdonban legyen.
Szakmai és médiapartner
Signature SME
Szektorspecifikus tematikus lista a KKV szektor marketingszakembereinek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium, hogy a munkáltató vállalat a KKV törvény szabályainak megfelelően (2004. évi XXXIV. törvény):
a) összes foglalkoztatotti létszáma 250 főnél kevesebb, és
b) éves nettó árbevétele legfeljebb 50 millió eurónak megfelelő forintösszeg legyen.
Szakmai és médiapartner