Tematikus listák -
a selejtezők
A sikeres 2023-as bevezetést követően tökéletesedik a szakma- illetve szektorspecifikus tematikus listák köre, melyek segítik az összehasonlíthatóság és az esélyegyenlőség elvét, valamint szélesítik az elismerésre méltó szakemberek körét.
Az egyes tematikus listák lényegében a TOP40 talent elismerésének selejtezői, melynek eredményei alapján jön létre a Signature 40.
Signature 40
A platform fő elismerése, mely a tematikus listák helyezettjeinek TOP 40 pontot elérő díjazottjából összeállított szakmai lista.
Signature Brand
Szakmaspecifikus tematikus lista márkamenedzsereknek.
Ezalatt értjük azon márkamenedzsereket, akik szektortól függetlenül egy vállalat termékeit, szolgáltatásait menedzselik, vagyis a legalkalmasabb marketingeszközök segítségével elősegítik ezen termékek vagy szolgáltatások sikeresebb értékesítését.
Signature Trade
Szakmaspecifikus tematikus lista trade marketing menedzsereknek.
Fentiekhez képest értjük a terület alatt azon trade marketing szakembereket, akik szektortól függetlenül munkájuk során nem közvetlenül kizárólag a fogyasztóra, hanem a kereskedőre is fókuszálva segítik elő a termékek vagy szolgáltatások értékesítését.
Ezen belül is teszik ezt általában kiemelt vevőkkel (pl. nagykereskedőkkel) való összehangolt stratégiai együttműködés során, melynek célja a fogyasztói igények minél jobb kielégítése, a fogyasztói elégedettség, végső soron a márkahűség fokozása.
Signature Finance
ÚJ TEMATIKUS LISTA!
Szektorspecifikus tematikus lista pénzügyi és biztosítási szektor szakembereinek .
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium a pénzügyi, illetve biztosítási szektor, mint állandó munkahely megléte.
Signature Pharma
Szektorspecifikus tematikus lista a pharma szektor szakembereinek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium a gyógyszergyártói, forgalmazói vagy keresekedelmi szektor, mint állandó munkahely megléte.
Signature FMCG
Szektorspecifikus tematikus lista az FMCG szektor szakembereinek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium a napi fogyasztási cikkeket gyártó, forgalmazó vagy azok keresekedelmét lebonyolító munkáltató vállalat, mint állandó munkahely megléte.
Signature Hungary
Szektorspecifikus tematikus lista a magyar tulajdonú márkákon dolgozó szakembereknek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium, hogy a munkáltató vállalat legalább 51%-ban magyar tulajdonban legyen.
Signature SME
Szektorspecifikus tematikus lista a KKV szektor marketingszakembereinek.
A listára márka- és trade marketing menedzserek, valamint kommunikációs szakemberek egyaránt nevezhetnek. A tematikus lista esetében az egyedüli kritérium, hogy a munkáltató vállalat a KKV törvény szabályainak megfelelően (2004. évi XXXIV. törvény):
a) összes foglalkoztatotti létszáma 250 főnél kevesebb, és
b) éves nettó árbevétele legfeljebb 50 millió eurónak megfelelő forintösszeg legyen.